onsdag 5 september 2012

I HÖSTENS FÄRGER

  På min andra blogg, Snaquesaligt, har jag skrivit lite om hösten – de långa skuggornas tid.
Om flammade färger och kristallklara dagar. Men även inomhus kan man finna ting med vackra höstfärger.
En (höst-)löpare som min mamma designat och vävt och som jag verkligen tycker om. Den här årstiden pryder den alltid matrumsbordet.

Så kommer fyra bilder som jag hittat någonstans på nätet.



Dessa vackra föremål kan man väl också säga representerar "de långa skuggornas tid".
Jag sätter upp dem alla på min önskelista.

Ta vara på fina september!

3 kommentarer:

  1. Hösten är den vackraste årstiden. Synd bara att den är så kort.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar hösten! Den där kannan på sista fotot var himla snygg!

    SvaraRadera
  3. Gunnel: Kan bara hålla med!

    Helena: Ja, den skulle man vilja hitta på loppis!

    SvaraRadera